Som vanligt, en jävla utgångsuppdatering.




Har märkt att det bara blir fylleuppdateringar nu förtiden. Fan icke bra detta!
Men här kommer en till!

Det var kommunfest i fredags. Alla i kommunen var inhyrda till det som vanligtvis är Vxö fjortisklubb. Vi mattanter förfestade i skolans matsal och tog sedan taxi ner till haket. Där blev det tapas och mängder med öl.

Först spelade ett abba-coverband. Gillar inte abba så jag och en till gick till en annan pub så länge. där var vi i 20min innan vi gick tillbaka.
Strax efter började Peter Siepen vara dj. Jag tycker inte han är en stor grej egentligen. En lustigkurre med knepigklädsmak typ. Men min mattant gillade honom och vi skulle fota och greja. Till slut skulle vi dansa på scenen med honom också, och det gjorde vi. HELA KVÄLLEN/NATTEN! Hahaha
Jag i mina JC-skor dansade som en jävel i flera timmar och sjufan vad jag hoppade och skuttade! Ett mirakel att jag inte bröt benen! Hahaha.
Men vi snackade med Petran och lite och han var ju faktiskt riktigt schysst och skön. =)



Skumgummifrilla och en lite för trång adidasoverall i damstl.



Kan ju säga att jag svettades som ett as under kvällen och dagen efter värkte tår och ben!

Det ena och det andra hände som vanligt denna helg och den var sjukt fin!
Dock är jag jävligt ölfet och ska fotas i helgen och andra viktiga projekt nästa vecka!!!! HELVETEE!!!

Tips på snabba dieter, kurer whatever!?!?! PLZ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback