Tro det eller ej, men jag lever faktiskt!




Yepp! Jag har varit lite ledig från skrivandet. Mkt har hänt, lite har hänt och vekheter finns i oss alla.
Nyår hände aswell! Sjukt fin början, halvtaskigt avslut. Men maten var god alkoholen var gutt!





Jag och min vän vet hur man lagar awesome mat!!!!

Vad hände mer?....hhmmm...Jag vet att mkt har hänt men hjärnan är tom atm.
Jag vet att senast igår lämnade jag äntligen in min älskade mobil på lagning efter nästan 1år krabb (dvs sedan jag köpte den, hade bara för mkt kärlek för den så jag ville inte inse felen på den =''''(.) Fick låna en gammal ZTE som inte är mkt för världen. Hoppas det inte dröjer längre än den veckas lagning som jag blev lovad!!!

Idag beställdes även biljetter till Lund, då detta blir mitt weekendfun. Ska spatsera runt och hoppas på något bra. Något mer än att de har kungliga BURGER KING där!! Som jag längtat!
(jag gillar bk men det finns inte i vxö så får leva med donken och max...not lika lovely =''C)
Det blir stan, bio, sol och diablo 2 spelande(om vi hinner).
Tänkte stanna till måndag, men fick jobb då så söndag blir min hemtripp. You know me, moneylover! ehehe

På tal om detta beställdes fancy shit från my place to be:


(pressa kittyn för att komma till sexysite!!!)

Äntligen min älskade cap!!!








FANCY SKIIIET!!! PUSS vad jag längtar!!

Blev inte mkt denna gång, kände att månadens budget inte kunde punga ut mer efter allt som handlats nu det senaste =/. Dock blev allt på 700+ =/

Ibland borde man bara stänga sig ute från allt. Internet, affärer, ALLT! Och bara jobba sig sönder ist! Behöver det egentligen, men köpa saker är så underbart att göra =C

Ah, well. Får väl jobba mer för att kunna leva som jag vill! -.-

Nu ska jag packa och sedan treata mig själv med fotbad, handbehandling och Body Shop kurer över hela kroppen! Gutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback