Pengar är kvinnans bästa vän.



Tjatja! BeataBjörn har legat i bloggide lite =(. Inte ok alls!
Jobbet har sugit livet ut mej och orken till annat än sova när man kommer hem finns inte. Livet suger!

Men inget jobb, inga pengar. och jag älskar ju pengar rätt hårt! =$

Så nu klickade jag hem ännu ett par skor, Jeffrey Campbells denna gång också! Tihiihihi

Har inte kunnat släppa dessa ur mitt huvud, och kombon med min dog ears keps (som jag f.ö fortfarande väntar på ska komma hem!!) är erotisk i tankarna!



Lite Ruff och manligt men fortfarande jäkligt kvinnligt! Älskart!

Jag har kommit på mej själv att jag blir asglad och nästan erotisk när jag tänker på olika klädkombos. Man längtar till att sätta ihop den, och när man väl har på sig den är det GOD DAMN AWESOME!

Har köpt nya smycken med sedan jag sist knapprade på tangenterna till ett inlägg. Ganska sköna tbh, men är ute efter så mkt mer. Frågan är bara var fan jag ska hitta allt! =C
Bilder på mina smycken kommer när jag orkar! Lat och fet har jag också blivit nu. Spritfet, ölfet och tomtefet! Inte ok alls fan! =(
Men nu är jag inne på att käka upp mina sista påsar med tomtar(lådorna såldes slut redan innan juljäveln! påsar räcker inte länge -.-) sen är det dags för tomtedetox hahahah! Det dumma är att jag måste lugna mej med alc också, vilket jag inte riktigt gillar!

Men igår fick jag en stor tavelduk av min mamma (det var snällt och därför blev jag förvånad!) Så jag borde hitta en bra plats för mitt staffli där jag kan måla på helgerna med energi och kreativitet.
Borde vara en bra sysselsättning några helger, right?;)

Nu ska jag se Sons Of Anarchy eftersom jag sett klart American Horror Story (En skräckserie som är sevärd!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback