Ett tidsfördriv på sisådär 3veckor!




Jag har verkligen haft dödligt mkt på agendan de senaste 2 veckorna.
Bara sena kvällar och händelser som suger ur musten. MEN jag har också haft fantastiska drömdagar/-kvälar/-nätter! Men även dom kan göra en orkeslös.

Jag har modellat ganska mycket, har blivit snudd på svarthårig (med lila och stålblå slingor).
Har hunnit gå brud och vara "huvudnumret" på Björn Axén-visningen. =)
Det kändes extra roligt när världens bästa Mari (som fixar alla uppdrag till mej) kommer fram efteråt och är glad och säger att jag fick vara huvudeventet och "the main bride". Då kändes det som en större deal =).
Men visst 2 av sveriges bästa frisörer (Johan Hellström och Peter Hägelstam) stod båda och gjorde mig i håret medans jag satt och log på scenen.

Jag har inte många bilder än men jag hoppas jag får fler snart. Hoppas verkligen, om jag ska vara ärlig. Man vill ju gärna ha massvis med bilder på ett event som detta =)



Tadam tadam tadaaam! Jag är osminkad och sitter i stolen som ska ta ihjäl min älskade whitetrash frilla.
Syns att man är trött, kolla bara de pungsäckarna under ögonen ='C



Elias är en himla go snubbe som är guden på huvudmassage! =3
Önskar man fick träffa den sköna bönan oftare!
(Sthlm och salong Haven next!! ;D )





Färdigt resultat.


Björn Axén teamet gillade min färg så de behöll den.
Men jäklar vad håret blev friterat och sen tantlockat. Fick gå runt med den frillan fram tills precis innan jag skulle sitta på scen och bli fixad. Då borstade de ut det så jag hade världens fluff ist! =')



Jag har inga seriösa bilder än, men hoppas som sagt innerligt på att jag får det!
Men här är jag och provar klänningen i det inplastade klädrummet!







En bild har jag tjuvat från någon på fejs. Det är från det absolut sista eventet efter den sista walken.


...

Sen har jag ju faktiskt hunnit fylla hela 21 gamla! Känns lite ruskigt att man snart borde fundera på barn och en lämplig fader, ehehe ( =S)

Då blev det pengar, kaffekokare, öl och vodka som blev mina paket =3
Men umgänget var allra viktigast för mej =)
(Pengar har jag ju redan så det känns inte lika härligt att få dem nu som förr, någon som håller med? )

...

Och GIVETVIST(!) har jag hunnit handla som ett TROLL!!

2par converse på 1 dag.



Ett par låga svarta ska inhandlas inom kort önskar BeataBjörn också!

Fasligt många paket med smink och dyl har kommit hem. Mkt som jag ännu inte hunnit prova =C
Men det ska jag ju ofc!
(Ska börja sminka folk nu tänkte jag. Öva upp mina skillz till min kommande utbildning =3
Kommer bli skitkul!)

Anyhow så har jag beställt hem en skinnjacka full av spikes och en baouta sweatshirt som jag ska ha som bakiströja från samma ställe. Har inte orkat tjuva bilder på dem så de visar jag när jag äntligen får dem. Tror de kan vara gulkorn, spec jackan! Man blir, om möjligt, ännu mer sugen på att kirra hem Lita Spike från JC. Men har ett par andra som ska köpas i månadsskiftet tänkte jag =>.

Har också beställt ett par sjukt efterlängtade creepers.


De kommer bli mäkta coola till i stort sätt alla klädkombos! LÄNGTAR!!!
Även smycken och ansiktscrémer har besställts.

Idag beställde jag världens skönaste(läs: lustigaste) kombo. Teaterblod och etc och ett gäng drömfångare!
Blodet är till för ett asballt fotoprojekt och drömfångarna är för att stilla min hunger efter dem, då jag är tokig i dessa finemanger!
...

Nu är det dags för att göra sig redo för säng och morgondagens jobb!
Rätt surt att höra klockan ringa när man ligger en hel natt sömnlös!
Jag har nog troligen en jävla curse om mig att jag jävlar inte ska få vara utvilad och behaglig i skallen! O.o
Thank god for money och mina drömfångare. De kanske kan hjälpa mig att somna OCH ta väck dumma drömmar. Man kan ju hoppas!

Nu jävlar blev det sjuhelvetes långt inlägg! Piss vad dålig jag är! Bättre ska jag bli, nytt utseende ska bloggas få. Tror jag kommer bli mer motiverad till att skriva här då! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback