Inspirationen flödar och fingrarna kliar.




Idag (inte imorse) när jag vaknade drog jag på mej mina easytone och gick en mil. Målet var att komma till stugan jag har varit vid innan, men denna gången hade jag ett till mål. Att kolla på och undersöka detta torp. Anledningen är att jag är sjukt sugen på en whitetrash fotografering och då behöver man oftast (hehe oftast, vissa bor så hideous redan! ehe hehe)


Asförfallen och knäckta fönster, tror det är övergivet...går och kollar...



...



...



EN DÖRR! går runt och kollar bakdörren om den kan tänkas vara öppen...



Den var öppen! tiiihiii






Precis innanför dörröppningen låg en ganska jättedöd fågel...Liten söt fågelbebis =C

Tror dock att det fanns ett rum till på övervåningen, borde funnits toa också men vågade inte gå in längre för jag hade 2 vilda hundar med mej som kunde tänkas springa på äventyr om jag försvann. Detta var dock inte allt jag såg, ska inte avslöja för mkt. Kan bara säga att jag har fått inspriration för de mesta utrymmen =3
AWESOMMMMeh!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback