2 mils letande efter ett nytt öde hus.




Kan fortfarande inte fatta att jag gått 2 jävla mil idag under min skogsprommis. Spec inte när det började rega dirr när vi entrat skogen. Jag funderade då på att bara gå en liten bit till och sen vända men jag gav inte upp. Till slut kom solskenet igen men blev nästan direkt efter regn och blåst.
Men jag gick fram till stugan, svängde av till en annan väg, hittade en småhemlig väg in till skogen och gick och gick. Hade hoppats på att den ledde till något coolt elr att man skulle hitta en väg som ledde mej tillbaka hem. Men efter en låg jävla väg upphörde vägen mitt i skogen. Så jag fick vända och nästan precis efteråt mötte jag en gubbe med en hund. Mötte ingen på hela rundan (där man alltid annars träffar på någon) men på ett udda jävla ställe som där!? FML!

Det visade sig att idioten parkerat sin bil på vägen in till den "hemliga" vägen. Lata jävlar! stör mej på sånna som åker bil för att gå en runda!

Aja, på denna "hemliga" runda hittade jag ett till litet "arbetar"-hus där dörren ar öppen. Dock var grejerna liiite FÖR slitna för att det skulle kunna bli coolt. Annnars hade jag velat använda fotöljerna! -.-







Jag har iaf sjukt många idéer till stugfotograferingen och jag längtar tills den blir av! =D
Kommer bli coolt!

Igår blev jag ju bjuden hem till Nea. Vi traskade på stan men jag köpte bara en ny uttöjning (yes! funderar på att börja töja igen -.- fml...haha) och så köpte jag en hästsko till min senaste piercing =)



Men oj vad svårt det var att ta ut läkesmycket och kött vad ont det gjorde efter många våldsamma försök äntligen fått ur skiten! Blödde lite så ont gjorde det! ='C
ehe. Det ser lite mer sleezy ut än innan (jag älskar!) men det var ganska fint med en liten plutt också, får väl köpa mej en för tiderna jag vill känna mej fin...dock inte än =B ehe

Igårkväll efter myset med Nea hoppade jag av bussen vid Ica så att jag kunde hämta ut nya paketet från Gymgrossisten. Awesome! =D



Resterande kväll ska jag spendera antingen med senaste versionen av Jack Sparrow elr den första upplagan av desperata fruar med lite tightare hud, vi får väl se ;)

Btw tror Easytonersarna funkar!! Fick sjuk känsla i rumpa och lår efter prommisen! AWESOME!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback