I say to myself...FML




All day, All night, I say to myself...FML!




Aja! Färre än Folket som heter faggin' ANDERSSON i efternamn!
Imorgon (om jag inte ska bloody jobba) så har jag många planer i mina fickor!

Förutom att gå till Skatteverket och fjäska för att äntligen få ovanstånde att hända så ska jag suga pengar ur Försäkringskassan. Och gå till en snubbe som är fotograf och ville göra lite projekt med moi. Han skrev vilka märken på kläder och dyl han hade och om de är som jag googlat så kommer det bli coolt och det kommer passa mej tbh =)
Detta ska jag göra tsm med Lisa så jag hoppas fika och stan är inkluderat hårt! =)

...
Btw gårdagens utgång blev sista minuten och den blev kul.
Jag slängde och svängde över hela dansgolvet. Huvudet spinnade och jag skallade asmånga. Jag spillde ur öl och craschade glas. Alla var ändå asglada och snubben jag fuckade öl + glaset för bara skrattade och började också dansa! Skön...t! (jag hade dock blivit arg på mej själv om jag var någon annan)
Hade dock en jävla snobb som störde mej för länge under mitt retarddansande. Han tog tag i min arm så det gjorde ont och som om jag gjort något dumt ( =''''C ). Han drog mej in i hans snobbring. Som om jag skulle dansa mitten av deras ring och låta dom kolla på och avnjuta min retardhet. HELLZ NO! Jag placerade min röv tillbaka på samma dansplätt. Men det var tydligen inte ok för herr äckelsnobb! Nej ta mej fan, han drog mej i armen, drog i min väska och tvingade in mej i ringen ett antal gånger. En gång lyfta han in mej igen!...SJUKA JÄVEL!
Och jag hade bestämt att inte vara elak denna utgången, inte ens mot äckelsnobbar! Jag skötte situationen gött och rymde iväg till en plätt långt ifrån dom.
Nu i efterhand tänker man på allt elakt man skulle gjort, kanske t.o.m slagit till snubben.

I'm not easy goin' bara för att jag ser cheap ut jävla snobbcuntar!
CURSE YOU!

Nexta gång ska jag vara elakare än någonsin och jag ska supa båda dagar(na i helgen) så passa er snobbcuntisar!
I'm on fire!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback