Fula snubbar = Tråkiga snobbar.




Igår vad det utgång och galenskap.
Det är lustigt, jag kan vara hur dräggig, svinig, elak, grov och sleezy. Jag blir ändå inte av med dessa snobbäcklen!
Men det är kul att vara sådan ibland, varje utgång? NEJ!
Det komiska är, jag kan vara hur elak jag vill, de vill ändå bjuda på drinkar och gå på dejt med mej! hahahahaa
ROFL!
Kommer dock aldrig dejta en snobb. Elr det krävs mkt för att kunna göra det. Snudd på omöjligt att vara i övrigt så perfekt så det skulle kunna gå. Haha
Usch vad elak jag är igen.

Saken är den att jag ogillar skarpt snobbar som är överlägsna svin som hånar alla som finns i lägre klasser. Jag ogillar attityden som alla i stort sätt har. Jag undrar och ogillar att snobbarna börjat komma till deluxe (som är the place to be för alla ickesnobbar och chillaxade peepsen). Varför drar man till ett ställe man vet är fullt med glada ospända snubbar/snubbor och sen klaga på att folket är fattiga och "sliskiga" dvs ingen Ralph Lauren skjorta på sig med röda knappar och blondt finkammat hår.

Aye, snubben snackade om att fixa jobb på Acne i sthlm till mej (tror dock inte detta någonsin kommer att hända!! fml) så han får undgå dagens ordspya på snobbar.

Jag träffade annars gamla goa sköna vänner på luxe och tydligen är jag sjuk i huvudet men ändå ascool! så jag tackar och bug(g)ar (ehe ehe) och lever vidare med min sjuka skalle. Hur tråkigt hade livet inte varit med kreativitet och grovhet? (words of wisdom som diskuterades tidigare idag med min fina NEA-love<3)

Hoppas roliga bilder kommer från fuligheterna vi hann med lite igår framför camen =B
FULT = AWESOME!

Nu ska jag poppa pops och sen sätta mej vid Star Wars igen.
Imorgon blir det jobb på icke bra arbetstider. Suger snopp att vara beroende av bussjäveltider!

FML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback