Det våras för fläsket.



Jag har nog haft den bästa helgen på länge! No boozing inkluderat heller utan bara oändligt mkt tjock och kärlek!

Fick efter 4veckor äntligen träffa min gamla flamma! Och jag fick nästan en hel helg också =)

Vi kollade ifatt oss på serier som vi följer, hittade också en ny. Vi spenderade hundratals kronor på onödiga, men goda fetter, så som godis, chips och choklad. Vi var lite för optimistiska gällande att få ner alla fetter i kropparna våra. Blev så mkt över =/.

Jag fick hem min gamla kärlek i ett underbart "paket". Han var så gosig och pussig och oroväckande awesome!
Ja, förvånad och ovan vid hans nya "jag" (vid min närvaro). Synd att han inte längre är min men awesome att jag fortfarande får spendera tid med honom =) Det är ju ändå min bästa vän fortfarande!

Han fick en ny frilla och färg min gamla flamma. Jag fick klippa med en sax som klippte 2håstrån i taget och böjde resten under mina försök till ett snipp! Men fint blev det till slut =)

...

Idag har inte hänt mkt, internet anslutningen vill fucka mitt liv och min kropp är tung och tjock av allt fläskande.
Imorgon blev jag inbjuden på ännu mera fläsk och jag kan inte riktigt tacka nej till det när min andra bästa vän bjuder på kärlek!

Holy feck vad livet bjuder på tjock men inget annat bra!

Fml


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback