Typ aj överallt men värt varje smärta.



Satan vad trött jag är!
Var uppe och hoppade redan strax efter 5 imorse, bussen gick vid 6 och nya jobbet började. Mycket att ta in och en lång dag. Men sjukt trevligt och glatt folk så jag kände mej verkligen som hemma =)
I fredags jobbade jag till sen, gamla flamman kom hem och fick sitta och vänta på mej @ work =/
Men det gick bra, även om det fick springas till bussen hem.
Snubben hade fan köpt över 2kg godis, chips och tranbärsjuice (pga min fittigt jobbiga urinvägsinköttsflammation -.-)
Och helvete vad vi åt godis, äckligt och farligt mkt men också äckligt gott, tusan! ='D

Började lite senare med jobbandet i fredags pga att jag jobbade sent blablabla... så hann få mina älskade Dr Martens innan jag stack (fick ta med paketet på bussen).
SJUKT hårda skor, har fullt med blåsor nu när jag går in dem (med blöta strumpor -.-)



Så här ser mina fötter ut atm, den andra likadan. Mina fötter borde typ blivit superheros och räddat världen, men ICKE! ='C

På bussen i fredags fick jag också sms om att mitt gymgrossisten paket har kommit. Fick dock hämta ut det igår (det var ändå ingen brådis hihi)



ETT STORT PAKET hihihi!!!

Naiiiz baiiz!

Skönt att man jobbar så mkt som man fått göra de senaste veckorna. Dyrt att se billig ut!
EHEEE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback