Underbart med tragiskt.


Jag har haft en fin helg!
Hade underbart kul med mina fina vÄnner!
Fick trÄffa mej lite gamla skojingar ocksÅ och sÅnt Är fÖr jÄkla skÖn!
Och underbart sÅ mkt vi dansade, underbart vidrigt hur mkt vi svettades!
En mysig resterande helg med mannen min, lite sol pÅ kinderna och en finne nyare av allt onyttigt som Åts.
Det omysiga med helgen var att jag mÅste ringa lÄkaren idag om mina maddafakking tarmont och jÄvelskap! =C
Hoppas man hittar felet nÄr jag vÄl kollas upp!
Ja, Ännu en omysig sak Är att helgen Är slut och jag ska nu sÄtta mej i ett rum med trÖga korvar som inte fattar nÅtt om stÄdning, sÅ nu ska allt Ältas och vÄltas i flera timmar O.o
Jag mÅste fÅ Sibajobbet annars kommer jag tragiskt dÖ tror jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback