Mina vänner är skönaste bönorna!


Lyckades ta med mej mobilen ut i fredags. Dock blev den som vanligt inte så mkt använd. Men När kvällen kröp inpå natten så släppte Nea lös.

Först körde hon den mest bimbofiedade looken jag någonsin sett! Hehe



Sen precis innan vi skulle dra till puben hade hennes strumpbyxa redan gått sönder. Varför inte slita av ena benet och leka med det då!? =B









Sen hoppade hon på lilla Majs och kresade(/gresade, kalla det vafan ni vill) framför kameran. Men hon får  tacka blomman för den fina censuren! =')













Mina vänner är nog dom finaste och that's that! =B

Ska försöka boka biljett till min kära Raisakorv i Paris nu =') Måste maddafakkingly åka till henne!!
Och tack vare Majs ska jag få jobba lite =) Fattar ni, tjäna mer än 135kr/dagen imon då! =B
Och kanske jobb på tisdag, men boy jag kom på något dåligt! Jag ska ju till läkarn på tisdag. Men shit kom på nu, lappen om tiden är hemma och jag ska inte hem imon heller troligtvis O.o
Men tror det var halv 12 jag skulle vara där, får hoppas på detta iaf! Annars 500:- "böter" =S

Men Hoppas vi kör på ba imon! Ska upp vid femish och ta 6.05 bussen till stan och till Majs =)

Majs är min ängel och jag är så glad för mina sköna bönor till friendidos!


Kommentarer
Postat av: nea

omg bäti, bild nr 5,6 och 8 är INTE ok xD ta bort kära vän!

2011-05-30 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback