Äntligen premiär för rabarberna.


Tror man kan sÄga till fullo att jag fÖddes med otur.
Idag efter stÄdpasset blev det att frÄscha till sig och dra till stan fÖr att visa Änna stÖrre intresse pÅ Siba.
Tro fan att chefen Är ledig, grabbarna som jobbade sa att han aldrig var ledig annars.
Lucky mej! NÄr jag vÄl byggt upp ett mod starkare Än cykelskjulet sÅ Är han inte dÄr! ='(
SÅ det blir fÖr min del att Åka tillbaka nÅn dag och fÖrsÖka sÄlja in mej igen =(
stackars lilla mej!
Men idag skÖrdades rabarberna (som jag lÄngtat!!!) och en paj skulle bakas!
Fy fritzl vad jÄvla gott!! LÄtt att det blir en rabarberpaj snart igen 8D
Efter lite sol i ugnen fick den en jÄkla perfekt fÄrg och en vidrigt god paj 8D
...
Imon ska romantiken flÖda med min man, tjocket ska spridas kanske att man vÅgar sig till Siba igen elr om det blir pÅ mÅndag elr whatever =S Blev jag orolig igen O.o
Cock me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback