Jag vill dansa som ett svin.




Idag har jag slitit som ett djur! Varit en riktig städslav, allt för att det ska bli rent och friskt i mitt boende!
Tog mej ännu en runda på stan idag för att leta efter något nytt, snyggt och festligt att slänga på mej imorgon när vi ska ut och dansa.
The Ark spelar sista gången ever och avslutar det i Växjö så det firar Ola Salo med att va lite DJ och spela sina godbitar på Kafé Deluxe (som vi drar till och dansar), kanske det blir att man stöter på filuren då. Har dock aldrig riktigt brytt mej om dom men jag har kompisar som har och för dom betyder det mkt =')

Hittade dock inget snyggt att ha på mej, men ska ta mej en runda imorgon igen, då ska jag inviga min ålder på systemet också ;) HÄRLIGT!

Köpte mej dock en eye-roll som ska "friska up" "fula" ögon haha. Ne men gömma påsarna ska den göra iaf =)
Måste se pigg ut på torsdag då det är dags för mej att leka och agera modell. Spejs!


Får hoppas den är effektiv som fan!!

ÅH! Imorgon är det fredag vilket betyder att jag ska få njuta av godis igen! 8D Ska köpa mej härliga fillidutter. Åh vad jag längtar! 8D
+ Att jag och min wienerman ska mysa till det med kärlek och mat innan förfesten =')
Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback