Det är nära och magen pirrar och dallrar.


Shit vilka problem man kan ha med att hÅlla sig frÅn fett och gott!
Jag som ska va fit och lÄcker (hahaha) till torsdag, men jag failar nog ganska hÅrt med att kÄnna mej sjÄlvsÄker och snygg pÅ torsdag =(. Om man ÄndÅ kunde dra nÅgra shots pÅ morgonen innan det Är dags!
Hade sÅnt sockersug nyss sÅ bakade en jordgubb, hallon och blÅbÄrspaj =)
Ganska lite deg och hÄrligt mkt bÄr! sÅ ganska ok nyttig borde den vara =)
Nu ska jag sÄtta igÅng abtronicen och se vafan jag ska ha pÅ mej pÅ torsdag!
Nu Är det nÄra och lite pirrigt i magen! mÅr skit som fan att jag har sÅ fula skor! O.o och VÄxjÖ Är sÅ stjÄrtigt sÅ de har inga fina man kan kÖpa D=
Idag blev jag ocksÅ (ÄNTLIGEN!) officiellt kontaktperson. Alla papper och godkÄnnanden Är klara nu ska jag bara fÅ mej ett barn att ta hand om =)
JÄvla skit det dÄr med halv 8 hos mej! O.o vadÅ att programmet Är vid fucking 21.30?! Programmet heter det av en anledning, jÄvla fotbolls idioti!

Kommentarer
Postat av: Voxofficial

looks yummiiii

2011-04-01 @ 19:42:35
URL: http://voxofficial.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback