Mr Gamblingman I am.


Jag har haft en sjuhelvetes fin dag!!
BÖrjade med att svettas pÅ gymmet, fÄrdig duschad (ren och len) drog jag in till stan med vÄrldens tyngsta vÄska eftersom jag ska vara borta i 11dagar.
Hemma hos nea fixade vi en liten picnick pÅ gÅrden utanfÖr, hade det mys Även om det var lite kallt.
VÄl inne igen satt vi och diskuterade hur jÄvligt vÅra liv var med alla pengar vi inte har till allt det vi vill gÖra. SÅ vi bestÄmde oss fÖr att vi skulle kÖpa triss och lite atg-spel. dock var all atg i stan stÄngd sÅ vi kÖrde pÅ med triss. KÖpte fÖrst en lott i en affÄr och sen en annan lott var i en annan butik. Vi skrapade vi var spÄnda och jag vann pÅ en lott. RÄknade ut att jag vann med lotten frÅn fÖrsta stÄllet sÅ gick tillbaka till affÄr nr 2 fÖr 2 nya lotter. Även dÄr vann jag pÅ en lott. dÅ gick vi till stÄlle nr 3 (pressbyrÅn), fick en lott och vann igen. gick tillbaka till kassan fÖr att jag hade lovat att om det blev vinst sÅ skulle jag kÖra pÅ lotto. Dock hade de bara snabblotto sÅ tÄnke att vi skulle till en annan affÄr och se om de hade atg. men de hade stÄngt. SÅ vi hittade en ny pressbutik dÄr jag fick 2 nya lotter. Även dÄr vann jag pÅ en lott.
Helst hade jag velat fortsÄtta med det hÄr vandrandet till alla butiker, men nu hade vi varit pÅ varenda butik. SÅ vi gick tillbaka till pressbyrÅn och jag tog ett jÄkla snabblotto och en tian lott (pengarna rÄckte till den med ;) ). ingen vinst pÅ tian lotten. Men pÅ lÖrdag fÅr jag sitta bÄnkad framfÖr lotto och se om jag vinner nÅtt.
Dock kÄnner jag en stark kÄnsla av otur som har bÖrjat krÅla inpÅ mig mu framÅt natten D=
VÄl hemma och (jag) lite besvik(e)n(/a) hade vi det ÄndÅ jÄvligt mysigt =)
Som vanligt =B
Pizza krubb blev det, lite fÖr mkt av det goda kanske. Och Även om vi Äcklades av vÅra mÄttheter sÅ bakade vi en rabarberpaj som sÅg prima asgod ut! Smakade den aldrig dock fÖr vi var helt jÄvla ÖvermÄtta.
SÅ vi gick en liten runda vid sjÖn fÖr att trycka ner maten till bajstarmen.
Utan framgÅng dock =(
Vi fick iaf se strandskator =)
FÖrsÖkte fÅ en fin bild pÅ en skata men detta var sÅ nÄra jag kunde komma =C
Ser ni den lilla plutten pÅ grÄset?
Yes, we gotz en discokula i vÅr sjÖ! ;)
NÄr jag kom hem till min bror(/sovplats) nu inatt sÅ var det ett gÄng samlat vid tvn och Paranormal Activity 2 hade nyss bÖrjat spelas. satte mej i mitten, dvs emellan min bror och deras kvinnliga kompis. Och jÄklar vad det tjÖt, hoppades och skreks frÅn bÅda sidor. My Gaaaahd! Men det var en spÄnnande film... vid slutet =)
Nu Är klockan Äckligt mkt! Ska upp och sola och stana imon + hoppas att det finns nÅn som vill ut med mej imon med =B.
Hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback