Mysonsdag på G.




Nu har jag jobbat som en igel i 2 dagar. Så eftersom jag har en gyntid imorgon blev jag ledig hela dagen. Då firar jag det med en tidig påhälsning hos Nea, sova, lämna väskan och sen gyn då. Slösa massa pengar på piller igen + min tarmmedicin som jag hoppats på att den äntligen finns i lager -.-

Efter blir det kanske lunch med mannen och sen tillbaka till mina vänner. Ska börja shoppa lite "flyttahemifrån-prylar" imorgon. Ska börja köpa i perioder så slantarna inte känns lika feta.
Dock måste jag köpa ny tv OCH dator till flytten inkl annan elektronik.
Ah, well. Jag kommer flytta, få ett nytt liv och bli lycklig. Tror det är värt att jobba sönder sig, köpa prylar, spara för att sen få det livet.

Imorgon ska jag också "hem" efter 2 veckor "hemifrån". Känns riktigt ocoolt. Men det enda jag tänker på atm är att jag ska gymma och ev sola i grillen när jag väl entrat "hemmet".

Har nog blivit några kilo tyngre under dessa 2 onyttiga veckorna =S
Men tog iofs en XL i min One Piece så kanske lika bra så man fyller ut den, hehehe. Är 1,80 så är i den jobbiga stl för er som vet om beställningarna. Men gillar stort och fluffy när man ska mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback