Slösar en söndagkväll.


Eftersom jag Är hemlÖs i 2 mÅnader till sÅ mÅste jag fÖrdriva tiden nÄr jag inte sover hos nÅgon.
Gymmet var obemannat och stÄngt idag sÅ kunde inte kÖpa nytt mÅnadskort eller sola i solariumet idag, sÅ nu sitter jag pÅ en brygga i en sjÖ och fÖsrÖker slÖsa tid.
Fint men bÖrjar bli jÄvligt kallt!
FÖr Övrigt har jag haft en jobbig jobbvecka och en helt  fantastisk helg! =)
Midsommar blev mycket grymmare Än vad jag vÄntat mej!
Jag och mannen fick i torsdags, vÄrldens skÖnaste klÄdesplagg - OnePiece!!
Har ingen bild nÄr jag Är i den men det ska ordnas inom kort =)
Den Är vÄrd pengarna kan jag ju hÄlsa er! Kommer bli sÅ jÄvla perfekt till den kalla hÖsten och vintern!
GlÖmt att visa mina fina tekoppar jag kÖpte till mitt lilla hus. LÄngtar efter att sippra te i dem =).
Ser du nu Nea vilka fina koppar vi ska drÄnka vÅrt prat i nÄr du kommer upp till mej?! =D
HÄrligt att Äntligen fÅ kÖpa pÅ sig och planera sin framtid och kanske t.o.m. ha nÅgot att kalla sitt hem. Hoppas dessa 2 mÅnaderna flyger ivÄg och att livet blir mitt och att det faktiskt blir vÄrt att leva och kÄmpa fÖr!
Just nu har jag mer stress och oro och mer smÄrta i tarmarna, utslag och finnar Än vanligt pga denna jÄvla situation om att inte ha nÅgot hem, att inte kÄnna frid och att alltid vara orolig.
JÄvla gym som inte Är Öppet dÅ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback