Försök till en ensam lyxkväll.


TÄnk att jag sitter sjÄlv en fredagkvÄll och det finns inget att kolla pÅ. Lite trÅkigt sisÅdÄr men slÖsar tiden pÅ att Äta mej rÅflÄskig!
Dagen bÖrjade med en sovmorgon och sedan vidare ner en runda pÅ stan. Blev lite besviken dÅ bara en grej av allt jag tÄnkt mej kÖpa fanns. SÅ fÅr vÄl fÖrsÖka mer ivÄg pÅ nya Äventyr nÅgon dag snart, kanske imon...Hmmm?! =B
VÄl hemma hos min bror igen, packade jag ihop handduk, vatten och lite proviant a la Beata (godis =B) gick jag ivÄg till deras gÅrd och solade i nÅrra timmar. Sjukt fattig borde jag sett ut, ensam och vek i vÄrlden, hahaa.
Nu sitter jag ihopkurad och fÖrsÖker ha en ensam lyxkvÄll i min nya kÄrleksklÄnning =J
MÅste bestÄlla snyggskorna sÅ fort jag kommer till Robin ocksÅ! Kan inte slÄppa dom!
Men Är ÄndÅ jÄvligt nÖjd med min klÄnning jag suktat efter i
veckor. Äntligen kom man till skott!
yeaahhaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback