Då vet man att man är älskad.


Nu Är det hÖg tid fÖr mig att sova, har inte kunnat sova riktigt pÅ eviga tider -.-. Och imorgon blir en riktigt lÅng dag med minst 8h arbete, hem, trÄna + ev. PowerNap, fix, stan och Åter tillbaks till omrÅdet dÄr jag stÄdar fast Ännu lÄngre in. Men dÅ ska jag trÄffa vÄnner som jag inte trÄffat pÅ 7mÅnader!!! DÅ blir det fest och utgÅng =). Ska fÖrsÖka fÅ dom att trÄffa mej pÅ lÖrdag ocksÅ. Hoppas pÅ fint vÄder sÅ jag kan fÅ njuta av ledigheten i solen = solbrÄnd =3
Idag nÄr jag kom hem 13h eter att jag fÖrst Åkt till jobbet blev jag lite gos i hjÄrtat av att mina hundar saknat mej och har sedan jag kom hem igÅr inte lÄmnat mej ur syne (under tiden jag Är hemma dvs).
Margret ska verkligen vara sÅ nÄra det gÅr. 4 hundar tÄvlar om vem som fÅr pussas i ansiktet mest. Hur ska jag komma klara mej utan hund(ar) nÄr jag flyttar?! :0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback