What to do? Tänkelitänk.




Idag var jag tillräckligt frisk för att träna, wohoo! Dock märktes det i kroppen att jag ändå inte var helt okej. Jag orkade ingenting, jag var slö och helt fuckad =( Inte okej men jag kämpade mej igenom det hela och det var ju det viktigaste =).
Orkar jag och vädret är riktigt fult får det nog bli en träning imorgon aswell. Hoppas det är mindre folk då, förbannat vad gymmet ska var flockad en söndag halvkväll =(.

Födelsedags firandet i fredags var riktigt kul och trevlig! Drack ett skitgott rosé med en rolig gubbe på etiketten =) COOLT.
Hoppas att jag snart kan stjäla bilder från min friendido, hihi.

I lördags kom min man hit och var riktigt trött. Jag som ville spendera hela dagen med honom och verkligen ladda upp för en vecka utan honom. Så det sög att han sov hela dagen OCH hela morgonen idag, han som skulle vaknat vid halv 9. Pyttsan, men jag var klarvaken då och ville göra allt i min väg för att väcka den bövelen.

...

Men nu åt andra tankar. Jag funderar på att beställa hem från Sheer Cover.



Har länge velat göra det men inte liksom litat på alla reklamer.
Ska man chansa och testa, iaf en gång. Har läst lite om folk som använder det. Tydligen ska burkarna vara skitsmå D= Inte coolt.

Frågan är om jag ska spendera pengar på nya skoingar + Sheer Cover denna månaden. Blir ev en tripp till Ullared OCH Emmaboda festivalities på samma lön ju D= Inte coolt det heller.

Får väl ta en tänk med min hjärna någon dag snart.

Men imon kanske man borde köpa hårfärger. Jah ni läste rätt ER, hårfärgER =3 Har liten plan, men det kan bli skitfult elr asballt.

Tänkelitänk i skogsdungehjärnan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback