Spenderade många tusingar!


Jah, helgen min blev en dyr historia! Först stan i lördags. Blev bl.a. nya bikinis =)
Dagen blev lång som fan eftersom jag skulle leta present till morfar men det fanns inte ett skit! Kom hem vid halv 9 tiden då jag fick gå långa jäkla vandringar eftersom det inte gick några bussar!
Igår morse vaknade vi tidigt efter en fattig natts sömn. Dags att trippa till Ullared och Gekås.
Det blev en sjuuukt dyr historia och det betyder att jag får dricka billigt nu i Emmaboda D=
Och inte ett enda jävla klädesplagg heller!
Men massa prylar till framtida flytt.
Allt tillsammans.
Ramhylla och en ram.
Tallrikar och muffinsform.
Ljusstakar och ljus som är svarta woop.
Maskiner och vispskålar.
Isformar som givetvis har motivet björnar!!
Leggings, strumpor, raggsockar, sportbh och bara 2 par trosor =C
Fräschifräschi och grejer till Emmaboda festivalien!
Lite jox och de hade fan donuts till håret, wazzaaaap!
Mer Emmaboda prylar varav...
Uppblåsbara kuddar, najs! Ser dock obehagliga ut =(.
Ursäktar mej för slöstavningsfel men är trött som jesus på korset fan!
Upp och iväg till jobbet imon vid halv 6, wazzaaaap!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback