Överlever helgen såhär.



Sitter nu pÅ bussen pÅ vÄg till fest, utgÅng och kÄrleksbudskap. Livet kÄnns fÖr stunden mer Än okej, det Är ju fest med alla mina snygga kompanjoner. Dock Är mina nyblivna efterhÄngs kampanjer inte i stan och festar ikvÄll sÅ det Är ju fis som fan, men ÄndÅ tur pÅ ett sÄtt. Jag Är sjuk och ska Även jobba resten av veckan (dvs lÖrdag och sÖndag! =S)
Men jag vill juvara igÅng och umgÅs hÅrt som fan nu nÄr man egentligen ska vara ledig.
Ladda btw upp med vÄrldens stÖrsta, maffigaste, fylligaste, godaste pizza innan. Helvete vad sÅs, NÄstan fÖr mkt fÖr mej t.o.m. NÄstan dÅ ;)
Sitter pÅ bussen och peppar till bjÖrnstammen. Hoppas i stjÄrten allt lÖser sig med ledigheten pÅ jobbet till Emmaboda festivalish. Har egentligen lÖst problemet, chefen ska bara godkÄnna x)
Åh jag vill bÖrja dansa NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback