Björnkorvar sover nästan aldrig vet du väl?




Mitt arbeta är inte helt åt helvete ruttet (bara lite). Man kan få gratis kängor (precis de jag ville ha i vintras!!!) som är pretty much oanvända. COOLT!





Sen så hittar man massa kinesiska läkemedel som man inte har en aning om vad det kan vara! Det blir bara till att prova helt enkelt ;D
Bilder kommer ffs!

Sen tänkte jag bara överbevisa alla tokar om att min OnePiece är bäst! OH YES!



Nu blir det dock sängen! Imorgon blir det stan och planering + inköp till Emmaboda. Det blir troligen utgång och på söndagmorgonen entrar fötterna Gekås ingångar! Fetaste korven woop! Frågan är när man ska sova ut? =S

Nu kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback