Älskar att vara vardagligt halvuppklädd.

Hehe, tänkte testa tidsinstälningarna med detta inlägg. Är lite efter så har ju inte gjort detta -.-
Men när detta nu publicerats så ligger jag och snarkar som en liten gris och väntar på att min kärlek ska väcka mej med en mumspuss efter hans träningspass.

Nu är min klocka halv 3 och jag tror jag ska försöka trycka ner mej och min filur i sängen nu. Come Dine With Me är ju ändå slut nu så varför vara vaken längre?...HE HE.

Tänkte egentligen bara meddela om att jag har börjat vrålälska att ha kavaj på mej. Kan kännas uppklätt och assnyggt men man kan även ha det till vardags och vara så där lagom awesome! Köpte en ny svart i lördags och funderar på att köpa en vit elr en grå nu på torsdag elr iaf denna månaden. Kanske denna gången aningens halvt oversized men man ska inte se tjock ut!

Tycker dock att denna är sjukt bra size på men man kan vilja ha någon lite större perhaps =)


This is me just chillin and just being everyday awesome and such...Ehehe

WHY OH WHY blev jag cursad med att älska att köpa prylar men har inte rätt size på plånboken för att få leva älskeriet till fullo >=(. Ingen som känner för donation elr ett fint yrke till mej? =)
Är även väldigt tacksam för gratis plastikkirurgiska behandlingar också om ni nu känner för att donera det med x).

DU kan sätta in pengarna på "Stackars-Lilla-Beata"-fonden  så får DU ett tackkort och en puss tillbaka. =B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback