Underhållande hur man börjat gilla fullspäckade veckor.

Även om det var lugnt igÅr sÅ Är man sjufans trÖtt idag -.- Har powernapat nÅgra ggr idag hehe, men nu fÅr jag vÄnta med det sÅ jag kan sova inatt (fÖrhoppningsvis). Ska nÄmligen till gbg imon Över dagen och se mej lite omkring i det som kan bli min nya bostads"ort". Vill ju gÄrna flytta dit sÅ fort jag kan men skulle behÖva nÅgra kilo pengar fÖrst -.-.
Men, men det fÅr jag fixa!
igÅr blev det till slut bara jag, Nea och Oliver ute pÅ sports. Betalade fucking pengar fÖr att dra ner till deras skitdansgolv fullt med massa wannabe G6:es. Usch! men vi Överdrev allt och fÅnade oss, vi var nog jÄkla gangsters minsann! Hehehe. Dock har sjuk smÄrta i hela min kropp, vafan HÖFTBENEN Är typ vÄrst av alla stÄllen. Hade brallor pÅ mej igÅr och dom skavde som jÄvlar! Men snart mÅr man bra igen lagom till det Är dags igen =).
Ganska mysigt ÄndÅ med ett fullspÄckat schema denna veckan som kommer =) SÅnt gillar jag med pÅ ett konstigt sÄtt.
Nu ska jag fÖrsÖka trycka i mej fete fika och godis, fÖr sÅn Är jag =*
PEAS N' BEANS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback