Treatment alloverwhere.

Har precis gottat ner mej i sängen efter ett jäkligt varmt bad och annat treatment (även tjockerier =< ). Så nu känner jag mej faktiskt lugn, harmonisk och behandlad helt enkelt =).

Har inte gjort mkt mer idag förutom att jag tvingats söka en kurs till på universitetet för att få ut bidrag. Jäkligt förbannad blev jag på detta och jag hoppas verkligen på att jag får det senaste jobbet jag sökt nu!
Imorgon ska jag ringa till en okänd (hatar det!!!) och göra det första i utredningen för att bli kontaktperson. Kommer bli spännande och jag hoppas jag passar som att med =).

Nu ska jag söka ett jobb till sen blir det chilldill med film och förhoppningsvis ett sov! Får köpa sådana nedrans tabletter snart tror jag -.-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback