Nu kan det nya året bara bli bättre.

Shit my GOD! måste säga att jag är sjukt idiotslö med att uppdatera men saker och ting har krabbilurat skit mkt och jag har (som alla andra) firat nyår och varit hos min sötsak =).

Kan dock inte kalla det för att FIRA nyår. Var med Robin och hans kompisar men hann inte vara speciellt social vad jag minns. Minns inte ens hur elr när jag kom upp i badrummet och framför toan. Det blev nog det värsta spykalas jag varit med om på seriösen! Kan ha börjat spy vidd 23-23.30 tiden. SÅ jag var social med robins umgänge i en halvtimme elr om jag har tur t.o.m en timme. Under den "sociala" tiden lyckades jag ramla flertalet ggr och förstöra bottnen på Robins vodkaflaska. Sen var det spykalas till jag kom hem i sängen och sov vid 4tiden. SÅ värt var det att ha fixat iordning sing med oufit =( Trashade också sönder lite ringar, tappade bort mina favorit örhängen och mitt liv var allmänt förstört. Säg vem hade sämre nyår än jag?

En viktig notis kan också vara att jag vaknade på nyårsaftonmorgonen av att alla organen i "magen" (vid revbenen och neråt) Krampade så jag inte kunde andas elr röra mej. Smart avv mej att dricka mej ordentligt förstörd. Yey. Som sagt, hade ett "fint" nyår och jag förstörde Robins med eftersom han tog hand om mej. Gillar inte att förstöra för andra, inte alls. Men ska försöka rätta till det och fira "Nyår" elr nyhelg elr vad vi kan kalla det nu denna helgen som kommer. Då planeras det 3-rätters, bra filmer och idiotiskt mkt mys. Längtar =').

Idag när jag kom hem iaf så började jag att baka frallor och senare bullar. Men det tog typ dubbelt så läng tid eftersom ugnen vill dö ut på mej och ville döda mej med, PRECIS som den gjort en gång tidigare när det bara var en kladdkaka i ugnen. Då låste den in kladdkakan också den tjuriga ugnen. Men efter det togs den spärrnyckeln sönder så denna gången fick jag ut halvfärdiga frallor. Det tog en jäkla tid innan ugnen ville samarbeta igen, hade några plåtar frallor kvar som skulle gräddas och sen stod bulldegen på övertidsjäsning och ingenstans att ta vägen, färdigrullade.

Testade special vetemjöl idag och jävlar vad härlig degen blev att arbeta med! Behövde inte ens ta riktigt allt mjöl heller. Det tänker jag fortsätta med, även om det kanske är dubbelt så dyrt som vanligt mjöl...

Blev dock ingen bild på frallorna men bullarna blev såhär



Förra gången jag bakade bullar så testade jag att ha i socker och kanel doppade äppelbitar i bullarna och det blev jäkla populärt! Så denna gången använde jag mej av mer äpplen till fler bullar. Synd bara att man käkat sig mätt på deg så man inte orkade äta bulle sen =(. Rapar massa uppblåst jästbulle atm =S
Äckligt som fanimej!

Om jag inte kan sova inatt heller (eftersom jag är sjukt jävla trött efter nattens uppesittande) så måste jag fan köpa de där lugnande/sömntabletterna! I'm suffering over here!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback