Jag måste stinka arbetslös!

Helgen är över, mannen min är borta och därav mysigheten aswell. Lite grumpy är jag över detta, hade liksom det så himla mysigt med min korv.

Idag åkte vi in till AF fixade med bidraget och nu börjar man oroa sig över om man ska plugga elr inte, hur man kommer överleva på det ÄNNU MINDRE bidraget man får O.o. Har iaf sökt 1 jobb till idag som jag hoppas på men får sitta någon dag och bara nöta en massa personliga brev och ge till olika ställen. Ska jag plugga så måste jag hitta en lösning, ska jag inte plugga måste jag ändå hitta en lösning. Mitt liv började suga lite nu när jag tänker på att.

Men nu ska jag bära upp min hund och mej till min säng och faktiskt försöka sova. Skeptisk att jag ska lyckas somna snabbt men egentligen borde jag kunna det eftersom det inte blivit mkt sov i helgen och dagarna har börjat tidigare än vanligt för Beathoven (he he)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback