Förvirrad, fundersam, inskränkt och otålig.

Sitter med en varm kopp te som slurpas högljutt i soffan hemma hos Robanjo.
Har fått i uppgift att leta filmer och serier vi kan se eftersom vi hunnit ifatt alla awesome serier nu -.-

Sitter också och letar inspiration till bloggen, försöker få fram ett nytt utseende. Är en jäkla sucker för medaljongmönster och har varit nu i evigheter. Idiotiskt bara att jag inte hittar/fått fram något snyggt. Så börjar fundera om. Kanske bara snyggt stainless steel elr bara en brickwall. Jag får fundera vidare och sitta i mina program och kämpa fram något. Sjukt trött på detta utseendet jag har atm. Har haft i över 1 år nu och det känns inte riktikgt som jag no more (förutom att jag still ÄLSKAR auroras =* )

Längtar tills jag figurat ut hur jag ska ha min blogg! Just nu lever jag i stor förvirring O.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback