utgifterna har startat krig mot plånboken och hälsan.

Ligger i en uppvÄrmd sÄng med mina smÅ hÅriga dockor som slÅss om min uppmÄrksamhet och kÄrlek. Ganska mysigt faktiskt =). Det har varit en kÄrleksfight mellan hundarna sedan jag kom hem i mÅndags och sÄngen har varit proppfull sedan dess. Det Är som sagt mysigt men fan vad svÅrt man har att somna. Det blir varm och man kan inte ligga som man vill men pÅ nÅgot sÄtt sÅ blir hjÄrtat helt stort och blÖdigt nÄr man hÖr dem snarka och sparka jÄmte =')
Nog om det, jag har varit slÖ de senaste dagarna. Har mest brytt mej om min motion och min mat. Bakade kaffe och chokladmuffins igÅr rent desperat av socker och gottegott. En av flera anledningar till att jag tjocknar till. Dock tror jag att vi beslutat hemma att jag har tarmvred och mÅste kolla upp detta -.-. Det Är nÄmligen sÅ att jag ofta fÅr krÄmpor i tarmarna och mÅr ofta (nÅgon gÅng varje dag typ) illa. Sjukt retardligt att man inte ens har rÅd med check ups hos herr frÖken doktor O.o
Okej sÅ mitt mobilkÖp var kanske inte spec lÄmpligt, men jag Ångrar det inte. Jag Är en sÅdan person som sÄtter prylar och andra peps fÖre mej sjÄlv, jag Är ovÄrd och tror ÄndÅ jag kommer dÖ som 40+ sÅ varfÖr inte unna sig fina saker?
Skulle dratt till AF idag fÖr att fixa pengar men tar och sliter mej upp ur sÄngen imorgon kl 7.00 fÖr att ta bussen vid 9 fÖr att vara vid AF vid 10 fÖr att sedan hinna trÄffa och pussa pÅ mannen min kl10.02 som vi nu finurligt bestÄmt x)
Kul att jag troligen mÅste byta p-piller ocksÅ eftersom de jag har nu gÖr mej cepe och har fÖrstÖrt mej pÅ mÅnga vis -.- Allt kommer olÄgligt. FÖrbannade utgifter! Kan ingen ge mej ett helvetes jobb nÅgon gÅng elr?!
Peas N' Beans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback