Krig och inga visor.

Jag tror pÅ seriÖsen att min kropp vill ge mej en tidig dÖd. Ett ont sammarbete mellan smaklÖkarna och hjÄrnan. Det Är nÄmligen inte mkt nyttigt som Är gott enligt mej. NÄstan alltid Är ju favorit maten/fikan/mellisen/snacksen onyttig oavsett om man fÖrsÖker vara nyttig ochkÄmpa emot sina fiende (smaklÖkarna och hjÄrnan).
FÖrutom att jag Överaskade mormor och morfar idag, dagen efter mormors operation, med fet blaffig kaka med massa grÄdde. Innan det blev det en fet smarrig ostig pastahjuls tallrik.
Precis vad man ska undvika, fett och kolhydrater. YEAH
Idag var och Är man sjuhelvetes trÖtt, blev riktigt sent igÅr med riktigt energikrÄvande Åktur. Men rÅkade somna en timme vilket egentligen var bra eftersom jag vill se "The middle" som gÅr pÅ 5:an idag 22.30. Kolla pÅ den tycker jag =)
FÅr se om jag lyckas hitta nÅgot nyttigt att snacksa pÅ. Hehehe, yeah right...
PEAS N' BEANS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback