Tröstshopping.




Idag har jag tröstköpt mig lite på Gymgrossisten, måste ta tag i min träning nu när jag inte får träffa mannen jag är kär i. Så varför inte försöka traska ner nårra kilon ist? Får bli min terapi och min fokus på annat.

Funderar även på att slänga iväg en beställning på Nelly men jäklar vad svårt det är att bestämma vilka skor man ska köpa osv =(.

Tänkte slänga upp lite bilder på veckans inhandling.
Kom på nu dock att jag glömt ta kort m´på mina nya jeans. Men kan säga att det var ett par vanliga cheap mondays i vanlig jeansblå =)



Billig kofta från Ginatricot i en av höstens snyggaste färger!




En skjorta för alla som vill vara smygblottare ;)



Läppstift i en ordentligt charmig färg. och en super awesome lip liner!!!!



Läppstiftet satt riktigt jäkla snyggt i äckligt många timmar, jag kunde käka, dricka, (råka) somna och dräggla och pussas. Allt kunde jag göra och det satt som järnet! Underbart!!! <3

Så på fredag när jag drar ut är det mina läppar man kan leta efter för att hitta mig ;)

...

Fan, vilka skor jag jag beställa!?! >=CCC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback