Idag...




Idag är jag glad förutom att jag fick jobba några rundor extra när jag bestämt dejt med Lisa. MEN till slut träffades vi och tjockade vi oss som runda kakor! Jag som skulle bli nyttig he he.

Idag är jag glad för att jag fick hem mitt älskade och efterlängtade paket!



Idag är jag glad för att jag fyllt på min gymtagg! Gött =D imorgon efter jobbet blir det träning fifan! 8D

Idag blev jag typ glad(eh!) men förvånad och över att jag har fått en hemlig beundrare! Hmm undrar vad det är för en typ det där =S Det får vi kaanske se på fredag. Tror jag ska satsa på att fula mej som den gris jag är hahaha.

Nu ska jag bli ännu mer glad idag för jag ska äntligen klicka hem lite skor från Nelly! Waay! Hoppas de hinner komma innan fredag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback