Man undrar om livet och festar efter svar.

Har haft en sjuk skrivtorka och en undran om meningen med livet...

Texten "what's the point of doing anything..." snurrar och surrar i mitt huvud och för var dag så känns det SÅ sant ("santare" och "santast") =/...

Vad har jag gjort då?

Först knäckte jag Robin på Donkey Kong Country (SNES) i längtan till Donkey Kong Country Returns (Wii)

Sen i fredags sa jag hej då till sista lilla grabben, som nu heter Svante. Sorgligt men familjen var mysig och det är ju för bra =) De ringer här om dagarna och frågar mej en massa saker och uppdaterar om Svantes liv också =).



Fotat sista dagen (han sa hej då överst!..typ) Men han fattade det nästan att han skulle åka, hans bror åkte ju dagarna innan...Sjukt smarta toddlers jag fött upp ;>

Nu har vi bara en kvar, lite oense på namn är vi. Jag kallar henne dock Margret eftersom hon blir sjukt glad av att höra det! ='D. Det märkte jag när jag skulle dra en scen ur Little Britain då hon tittande upp och vrål viftade på svansen =3.

Annars har jag spelat lite Super Mario, bakat, städat, sovit, kollat på inredning till kommande flytt och promenerat med min röv och de stora hundarna och börjat småpromenera med mitt troll (Margret) =).

Imorgon kommer det fina bönor hem till mej på förfest! Tror jag ska bjuda på kladdkaka som de tokarna gillar ;>

Sen drar vi iväg på festfestHemmafest! Sjukt längesen nu och sjukt pepp! Förra ggn denna personen fixade hemmafest var den awesome! Så vill inte missa liksom ;>



Får se hur jag pillar och fixar mej imon, brukar dock bli mer av det när man är pepp, så jah, överdrift kan hända! ;)

På lördag drar jag till Robin också så blir nog lite slött med skrivning igen -.-...Men ska bli mysigt! Hoppas han är kär på mej då och gosig!

Nu ska jag smörja mej och brotta ner mej i sängen!

PEAS!

Kommentarer
Postat av: Karin

åå så söt vovve:)

hoppas du haft en fin helg!!

2010-10-04 @ 09:14:06
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback