Nöjd med min beställning!

Efter några dagars trassel är jag äntligen på plats igen =).

Idag har jag träffat Nea som bjöd på fika och sen blev det ett trask, ett mkt litet trask, på stan. Men blir ju en nr 2 på lördag igen =).
Det enda som jag köpte var manikyr och pedikyr tid till min mamma som fyller år imorgon och sedan blev det 2 sorters te. Sedan kom mamma och vi åkte för att storhandla. Efter några timmars traskande i de nya skorna är jag glad över att jag köpte party feet:ar =3, fick även köpa mej en ny ansiktskräm =(. Har ni tänkt på hur tråkigt det är att köpa sånt!?

Igår kom mina gråa kilklackar och min jacka som jag väntat på i några dagar!

Mirakeldojjorna som jag kallar dom nu ;> Ser ut som fötterna är skitsmå, har aldrig mina fötter gjort innan då jag har stl 40...


(Dock väldigt hårda! Så Party feet:arna gör någ susen ;>)



Nya skorna passade fint med mina insydda gamla jeans =3 Nämnde i inlägget då jag visade insyddningen att rumpan blev "rumpig" och inte platt som annars. Vad tycker ni?! =)


Nya jackan: Väldigt stor! Och jäklar så tunn den var! Ingen vinterjacka här inte =(



Nu väntar jag bara på mina SNYGGA och väldigt försenade Leopardskor!
Men man kan ju ändå inte har 2 par skor på sig samtidigt ;)

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback