Bildfest.

Jag är nog super "sämstast" på att vara aktiv atm! >=(

Mitt internet är kalas-sämst så kan inte göra så mkt med det. Men ska inom kort byta, tips på bra bolag? =)

Nu i dagarna har jag spenderat mest tid med min lilla puppielove Margret =)
Nu har jag lärt henne sitta, stanna, kom och nu börjar hon också få bra haj på tack (vacker tass) och på att sitta-titta-vänta tills hon får sin mat. Och det bästa hon har lärt sig är mina sömnvanor på morgonen XD. Nu blir det ist (vanligtvis) jag som får väcka henne när jag vaknar ^^.

Det var mysigt hos min husband som vanligt, synd bara att man var tvungen att dra hem så pass tidigt som jag gjorde men så kommer han imon igen =).


Ferren i fredags var sjukt kul! Dock hade vi roligt hemma så när vi kom dit hade nästan alla dragit sig till puben elr så hade dom däckat...

Blir bara några bilder...


I mitt glas: 5% Lime 15% Sprite 80% Absinthe, det är parrdeeh!

!!








Haha, aspassande smek MAJS! 8D







Favorit bilden! Alla är överpackade, Lisa blodar men är överglad anywayZ! ;>


Nu är jag så kissig så skinkorna hoppar av sig själva!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback