Nu borde något hända!

Idag har jag varit duktig gällande yrkeslivet. Visst anmält mej till kurser på universitetet och sökt galet (jag menar GALET!) många spontanansökningar jobwise. Hoppas någon nappar!

Har även kollat utlandsjobb, mest i Norge eftersom aah det låter bra från folk som är där och det finns sjukt många jobb där. Svårt som fan att hitta boende dock =(. SUGHÄÄR!

Jag känner en stark klaustrofobi känsla av att bara tänka mej in i mitt liv, min situation. Jag orkar inte med livet jag lever i atm och stora ändringar måste ske annars kan jag lika gärna drop:a dead för just nu har man lite av en deathwish. Nu borde ju något positivt hända fyfan!

...

Imorgon får jag iaf tid till att snacka med (nu mera) NorgeTina. Fråga om tips, hjälp och några kramar. Ska nämligen träffa henne nu när hon är hemma i Sverige över en utgång med oss svennebananer;). Fy fanken så behövligt!

Imorgon ska jag också till mormor och morfar för att fira min mormors födelsedag. Som det brukar sluta när jag är hemma hos M&M så är det alltid jag som får flest "presenter". Nämligen så att jag hittar MASSA guldkorn hemma hos dom som jag får stjäla med mej =3. T.ex. min favorit tröja är morfars gamla flanellskjorta! De' ni! Recycling at its best! =)

Annars har denna dagen varit mer elr mindre jobbig för själen och jag får väl stänga ner mitt och ligga och snurra i sängen till klockan 4-5 igen O.o. inte ok...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback