Ni hittar mej i köket.

Shit det var svårt att somna inatt, likaså att vakna. Men när Margret blir otålig måste man upp ändå...

Idag när jag skulle göra min frukost såg jag på rödbetan att färgen var densamma som på mina naglar.



Syns inte lika tydligt som irl dock =(. Men har undrat vad man kan kalla en färg som är som vinröd men med rosa inslag. Idag kom det fram till mej att rödbetsröd är färgen ;>



Äggröra elr annat "ägg:igt" tillsammans med grönsaker. Nyttigt och gott!

Men nu har precis något marängigt blivit smått klar, nu ska det bara stelna och sega till sig under tiden ugnen svalnar. Fick köra på för att använda upp en grädde som har kort datum.



Vad är det som jag kan göra tror ni? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback