Too much Mc.

Idag har jag äntligen fått lägga på mitt brev till försäkringskassan som kommer ge mej mitt bidrag för att jag är så himla för mkt arbetslös! 2 veckor framåt och ni kommer se mej på stan och i bio-salongen! ;>

Det spritter faktiskt lite i kroppen när man tänker på den friheten man kommer få igen när man får in lite pengar på konton. Har fått leva sjukt knapert nu sedan juni, faktiskt innan det med eftersom jag sparade så mkt som möjligt av mitt studiebidrag innan studenten.

Efter att breven lagts på, hjärtan som lättats, gick jag och min man på stan, letade efter bruntoniga kläder till Robin, men icke (typ det Växjö är känt för, att inte ha något roligt i affärerna). Det blev iaf en kaffe och en efterlängtad donkenpaj! Tror jag köpt för många pajer där, snubben som jobbar där visste precis (t.o.m att det inte skulle vara äppelsmak XD). Han trodde också att jag och Robin var syskon för tydligen var vi lite smålika, frågan är var i utseendet vi är det?

Aja, väl inne på donken efter lite chillaxing ringer jag papa och frågar om han vill bjuda på donkenMAT. Ah han var själv lite sugen på detta, så efter jag lämnat Robin vid bussen och med Margret i min famn snackat med ett hundproffs på Arken(djuraffär) blidde det en Mc Wait (aka Mc drive). Fick ju parkera och vänta på mina feta vänner i påsen >=(. Gott som fan var det iaf men man ångrar sig lika mkt varje gång! Men tog en powerwalk mitt i mitt tröttaste stadium så jag är ganska nöjd ändå =).

Tänk, denna dagen har inte varit krävande men ändå är man galet trött! =S Tror jag varit arbetslös förlänge, kan ingen haffa mina ansökningar snart elr?! >=(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback