Glad och arg, pigg och trött.

Sitter nu och vill bli trött men tanken om att det blir en Ullaredstripp men min finemang på lördag peppar mej något otroligt!



Har smått börjat skriva en lista på grejer jag hoppas dom har (något jag brukar göra eftersom man blir sjukt pepp!). Har dom inte det jag vill ha på lördag så kanske dom har det lördagen 2 veckor efter! ^^ Toligen blir det en resa då igen och då ska jag tvinga med min lilla kärlekskorv igen =3.

Även om Robin åkte igår så känns det inte som om jag kan vänta hela vägen till fredag tills jag får träffa honom igen!

Men dagarna emellan är nästan fullbrukade. Imorgon ska jag upp tidigare än tidigast och pallra mej iväg till tandläkarn och träffa honom i max 5 min O.o

Tack för den tiden, tandläkarjävel!



På torsdag ska jag träffa min fruga, Issaboll tidigt, tidigt. Shit de åker på fucking söndag! ='(
Sen blir det stan och köpa hårfärg och andra livsviktiga saker! Har nog 7meter lång utväxt nu! INTE OK O.o....Jävla bidrag som aldrig kommer WTF! Skulle fått pengarna i måndags men icke! Inte idag heller, fan i havet om de inte kommit imon heller. Måste ha dem till torsdag, fredag, lördag MF!

Tokig I gets! Graaooow, hör min frustration!

Imorgon blir nog också banankakebak. Hahaha Kakebak! Sött! (tror jag ändå börjar bli trött^^)
Jag som hursomhelst skulle försöka mina mitt fett/socker flöde och droppa nårra kgN O.o

Once again....GRAAOOOW, hear me roar, hear my frustration!
Men jag är positiv...hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback