Arbetsförmedlingen, en förbannelse.

Nu ligger jag i sängen, redo att falla i sömn. Måste dock göra några grejer innan jag får göra detta =/. Ska bla kolla kurser som startar nu i vår på Växjös universitet.

Jag gillar inte denna arbetslösheten jag befinner mej i nu! Det räckte inte med att jag fick pallra mej till AF igår(måndags), idag fick jag hem ett brev om en kallelse till ett info som är imorgon! Kunde man inte fått brevet liiite tidigare? Tänk om jag skulle göra värsta skitviktiga grejen imorgon?
Och jag fattar verkligen inte hur dom på AF räknar med att man ska ha råd att ständigt åka till deras möten innan första bidraget. Va fan! Nybliven student med noll pengar på kontot! jag har slösat alla mina pengar på fucking buss sedan min student, har inte haft råd att lägga pengar på det jag vill! Jag är ledsen på dem, på arbetsmarknaden också för den delen.

Pratade med min fina Tina i Norge, där finns jobb för alla kring allt verkligen. Ska man satsa på ett liv i Norge då kanske? När Robin flyttat till sin pluggstad och jag blir helt alone och övergiven i ett skithål jag velat lämna för flera år sedan...

Jag tappar stora mängder med hår som jag oroar mej, tror jag har tappat mer än halva orginal tjockleken. Tidigare hade tjockt och självlockigt hår och nu är det tunt och skittråkigt=(
Neh nu ska jag sluta lipa och börja se det på den ljusa sidan...Jag går ju iaf ner i vikt! ;D
Jag önskar bara jag fick pussas och gosas mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback