Äntligen lite action hos tandläkaren!

Imorse slet jag mej ur sängen för att pallra mej iväg till the dentist. Jag som vanligtvis brukar få vara där 5min tops fick nästan vara där i en kvart!
Har aldrig haft ett hål och aldrig fått göra nått med mina tänder. Vet inte om jag är onormal när jag tyckt det varit tråkigt. Har liksom tjatat om en tandställning sen jag var 7 typ för att jag velat(och still vill) ha det "perfekta" leendet. MEEEN jag har aldrig fått det, som bortförklaring har de sagt "Det är ju charmigt med en glugg" Men bara en tanke med detta, jag har ingen jäkla glugg utan bara några sneda fulingar!
Så mkt koll har dom! ;>

Men idag tryckte tandläkarn som fan på en tand så jag tänkte fråga honom om han försökte göra ett hål. Han ville slipa och fylla en tand för att den var aningens för djup. Jag skämtar inte han fyllde skit lite så egentligen var det sjukt ovärt. Surt att han inte ville fylla igen "gluggarna" -.-. Aja en upplevelse rikare! =D

Sedan snabbade jag mej hem och sov till halv 1, sköna grejer!

Blev också att jag bakade mej ett banankake förråd=) Blev en kaka och nårra muffins aswell. Skulle fyllt muffinsen med dumle med hade jag tänkt. Men väl inne i ugnen kom jag på detta. Shitshit...



OOH! Btw måste berätta! Fick av någon sjuk anledning hem mitt bidrag på en avi (elr what's its fucking name) från fucking Nordea, det sjuka var att man kan lösa ut det i butik men finns en risk att jag inte kan lösa ut att på Swedbank imorgon =S. Fattar inte ens vf det inte kommit in på kontot. Makes me sick! Vill just nu bara skjuta arbetsförmedlingen och försäkringskassan. Fick heller inte ens den rätta summan. Nästa gång jag drar dit ska jag skälla på dom till det blöder ur min mun! Finns stor risk att jag byter till en mer awesome AF nu =). NAJSigt i det onajsiga!.

Dags att kissa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback