Kär och galen (och jäkla mätt)!

Idag har jag haft en mkt fin dag med min finaste husband =).

Idag har vi käkat smörgåstårta och ryskbanantårta och mysigt i massor =). Nu sitter vi o soffan och nyligen tagit kaffe och nattamacka för att vi inte ska somna för tidigt, så vi kan mysa i massor ännu mera =).

Jag vill bara påpeka att jag har världens sötigaste, finigaste underbarigaste mannen som finns =). Nu längtar jag till nästa gång vi träffas, snart så är det morgon och vi skiljs åt. Så lika bra att börja sakna redan >.<.

Imorgon blir det sista repet innan rytmikshowen, some scary shit man! =S. Måste köpa vodka så man kan lätta nerverna på tisdag också!!! Craps! Jag som börjar bli broke som en mörbultad köttbulle -.-'

F.ö känns veckan fullspäckad men ändå ganska fin. Bla Köpenhamn med mina sköna bönor blandat med sköna fyllor på fredag 8D.

Nej! Men nu ska jag gå och pussas lite tror jag =)

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback