Våriga tankar flyger in..

Nu har jag precis slängt kladdkakajox in i ugnen så jag kan smaska på mitt kladdiga underverk tillsammans med massa frukt och grädde =3. Jag tror inte det finns sån som älskar kladdkaka the way I do! x)... Finns ju baskemej inget godare att stoppa i munnen 8D

Idag har jag i stort sätt bara gått runt och varit sjuk. Blev dock lite enrgisk och kreativ till träningen av rytmikshowen. Vi ska hålla på med detta typ hela veckan nu och uppträdandet är på tisdag, så alla måste hålla tummar och tår att vi inte gör bort oss när vi står där på scenen ^^.

Vad gillar ni dagens outifitinen? =)
Första gången på evighetinen som jag har platt hår, och mössa. Måste köpa ny mössa, en som är fin XD.
Vårjackan är också på och nu väntar man bara på att snön försvinner så vårjackan kan åka av! ^^



OJOJ! NU måste jag ut och gå! Fockin hell! Fetaben jag fått =<. Jäkla skit! jag som ska äta min kladdkaka =C.

AJA!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback