Stackars allergikerna! Blir nytänk på tårtorna...

Nu har jag kommit hem och har sökt ännu mera jobb. Nu får jag baskemej få nått snart tycker jag...Annars är det inte ens värt att fortsätta om man ändå ska bli nekad O.o..Men det är inte avgjort än men jag har inga förväntningar alls måste jag säga...

Jag sitter också och smaskar godis och håller på att värma te, ska också strax börja göra en tårta =).

Hoppas den blir fin och god. Fick köpa massa lactos-saker idag. Stackars alla Lactosare säger jag bara. Smör, grädde allt i små, fjuttiga förpacningar till ett ganska dyrt pris för att va så småttigt. Jag är också livrädd över om det inte kommer vara så gott som vanligt =S. Hoppas får vi göra och hålla tummar och tår ^^.
Ryskbanantårta är det tänkt att jag ska göra =) Funderar också på att fräsiga till sockerkaksbottnen lite så det blir en tigerkaka ^^.

Nu blev teét klart. Ni ska få se bild på min tårta, misslyckad elr lyckad. Bild får komma ändå =).

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback