Snart dags att börja picnik:a igen!!!

Jäkla fint väder idag!
Har precis suttit ute på uteplatsen och andats frisk luft i solen. Sjukt skönt var det och jag blev riktigt sugen på Robins och mina fina picnik-och vattenpipadagar!


Denna bilden är från april förra året, vår första picnik, sen dess har vi gjort många picnikar =3.

Så troligen kommer vi ha årets första utemys i helgen, på uteplatsen då iofs, utanför den går det inte för då sitter vi i snön -.-.
Gosh! jag längtar till helgen! Kommer få mysa med min man och bara tjocka oss en massa. Jag fyller år på söndag så jag funderar på att ha tårtmaraton hela helgen, vad tycker ni om det? ^^
Kladdkaketårta på fredag. Marängtårta på lördag och ryskbanantårta på söndag då det även blir smörgåstårta. JAG ÄLSKAR TÅRTOR (helt enkelt)!!! =3

Nu ska jag troligen sitta och sy en klänning och dona med jeans, göra massa shorts till sommaren, slita och sy in jeans aswell. Mycket att göra och mina symaskiner suger analkorv -.-...

Aja.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback