När Xyntia flyger omkring får man tjocka runt.

Dressade precis om till mjukiskläder =). Det fick bl.a bli en tröja jag tryckt själv, min bror har ritat trycket.
Tror inte jag visat hur det blev innan, så nu gör jag det =)

(Oj vad suddig bilden blev vid trycket =C )

Jag gillar den! Tröjans ordinarie look är ju en sån där baseball-tröja, så apan gör att det ser ut som man tillhör nått lag. Eller sysslar med Monkeybusiness, hahahahaaa. Men det gör jag så tröjan passar mej superb ;>.


Xyntia har blåst in över Sverige och snön som kommer från himmeln faller på tvären, hörde i ventilen hur jäkligt det blåste när jag satt och kissade. Blåste överröstade min stråle så mkt blåser det! Haha.

Men det bästa med snön är att det känns mkt skönare att vara inomhus ^^ Jah + att jag tycker grenarna blir ganska vackra när snön täcker dem, en för en. MEN när jag befinner mej inomhus x).


Fick gå ut på balkongen för att ta kortet. Kallt och blött =S.


Man ska och man får befinna sig inomhus när det är äckligt väder ute. Se på film, äta sig tjock och få sockerchockar...Allt är OK bara man njuter av att =)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback