Kan inte må mycket finare i själen!

Tänk att jag är vaken såhär tidigt! Helt tokigt egentligen, det är ju lov och hela kittet! =S

Givetvis finns det en saga om varför...

Efter att jag sugit ut all mysighet av Robin åkte jag till Issa, som visade sig vara en surpriseparty till lilla Bätiböna =). De hade lagat god mat som bestod av klyftpotatis, kyckling och bearnaisesås=). Sen satte vi oss och kollade film som Emilia tagit med sig (some great stuff att hon jobbar på hemmakväll ;>) Då mitt i allt kommer dom med en tårta fulla av färger och gottigheter. Så hade dom gömt ett täcke av vitchocklad under massa strössel =J Jag älskar vitchoklad! 8D Hoppas jag får bild av Issa inom kort, kameran var lämnad hemma och mobilen var låångt ifrån mej O.o.

När vi ätit av den goda tårtan och fortsatt kolla film kommer dom söta korvarna med ett stort jäkla påskägg till mej och Martin (som fyller år om en vecka). Där i var det jäkla massa godis! Över 3kg lösgodis och sen massa annat och film ^^.

Sjukt trevlig och överraskande dag! =)

Idag blir det lugna puckar i sängen, imorgon ska jag traska på stan med mamma och "quality-tajma" lite och leta studentgrejsor. Sen kommer Robinkorven in och vi ska bio-mysa och äta gotte. Det blir Shutter Island, någon som sett den?



Tänk att jag redan saknar det bästa som finns, han ligger nog och sover nu =(.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback