Kämpar på med att hitta...

Nu blev jag plötsligt äckligt mätt =S Har suttit och tjockat chips när jag ska käka smörgåstårta och vanlig tårta strax... Jag är inte den vassaste kniven i besticklådan helt enklet -.-. Men jag får fanken offra min äcklighet för jag ska tjocka i mej minsta lilla smula!!

En bild på tårtan från igår som Mami gjort. Lite för lite chokladgrädde, aah lite för all grädde i allmänhet tycker jag =/. Men jag älskar ju grädde ^^.


Nu är det dock inte spec mkt kvar av den, men den räcker till mej iaf x).

F.ö har jag suttit nu i timmar och letat efter kläder, skor och accessoarer till studenten och balen osv. Får se om det li nått av det jag hittat. Jobbig stund i livet är det allt lite =/.
Hade jag haft massa pengar i världen hade jag kunnat köpa vad fanken jag vill minsann! Men så är då inte fallet nu =/. Kanske att man ska sy sin egna studentklänning, blir lite mer personligt då och ja, det är ju vad jag (borde) göra om dagarna med tanke på min linje -.-'. CRAPS!

Har ni några tips på finigheter till events som dessa?! =)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback